КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ
АСПІРАНТИ ФАКУЛЬТЕТУ
Кордиш Олексій Миколайович
Рік вступу: 2020
Спеціальність: 102 «Хімія»
Бахалова Євгенія Анатоліївна
Рік вступу: 2018
Спеціальність: 102 «Хімія»
Тема дисертації: «Бензойні кислоти як протонодонорні нуклеофіли в реакції з 2-хлорметилоксираном в присутності основ»
Дуванова Елла Сергіївна
Рік вступу: 2018
Спеціальність: 102 «Хімія»
Тема дисертаційної роботи: «Поліоксовольфрамат-аніон металів в розчині з низькою кислотністю та в складі солей»
Науковий керівник: Розанцев Георгій Михайлович, д-р хім. наук, професор
Гордєєва Ірина Олександрівна
Рік вступу: 2017
Спеціальність: 102 «Хімія»
Тема дисертаційної роботи: «Реактивність нітроксильних радикалів в реакціях відриву Н-атома від С-Н зв’язків бензилових спиртів»
Науковий керівник: Шендрик Олександр Миколайович, д-р хім. наук, професор
Зосенко Ольга Олександрівна
Рік вступу: 2015
Рік закінчення: 2018
Спеціальність: 02.00.04 «Фізична хімія»
Тема дисертаційної роботи: «Біокаталітичні системи лакказа-оксими для аеробної деградації синтетичних барвників»
Науковий керівник: Кущ Ольга Василівна, д-р хім. наук, ст. наук. співроб.
Марійчак Олександра Юріївна
Рік вступу: 2014
Рік закінчення: 2017
Спеціальність: 02.00.01 «Неорганічна хімія»
Тема дисертаційної роботи: «Солі лантанідів з поліоксовольфрамат-аніонами»
Науковий керівник: Радіо Сергій Вікторович, канд. хім. наук
Калінський Олександр Михайлович
Рік вступу: 2015
Рік закінчення: 2018
Спеціальність: 02.00.03 «Органічна хімія»
Тема дисертаційної роботи: «Аліфатичні карбонові кислоти в реакції ацидолізу хлорметилоксирану в присутності солей тетраалкіламонію»
Науковий керівник: Швед Олена Миколаївна, д-р хім. наук, професор
Ютілова Ксенія Сергіївна
Рік вступу: 2015
Рік закінчення: 2018
Спеціальність: 02.00.03 «Органічна хімія»
Тема дисертаційної роботи: «Солі тетраалкіламонію та третинні аміни як нуклеофільні каталізатори ацетолізу хлорметилоксирану»
Науковий керівник: Швед Олена Миколаївна, д-р хім. наук, професор
ОСВІТНЬО-НАУКОВА ПРОГРАМА
ХІМІЯ
CHEMISTRY
Мета програми
Цілі навчання – підготовка фахівців, які опанували систему знань і набули компетентності та:
– здатні до критичного аналізу, оцінки та узагальнення нових і комплексних ідей;
– здатні спілкуватися з представниками наукової спільноти і суспільством у цілому про сфери їхнього досвіду;
– зможуть сприяти як в академічному, так і в професійному контексті науково-технічному прогресу суспільства;
– здатні розробити та застосувати методологію до вирішення нових проблем, визначивши стратегію та відповідний план дій.
Загальні компетентності
-
ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу
-
ЗК02. Здатність формувати системний науковий світогляд, генерувати нові ідеї (креативність), продукувати і приймати обґрунтовані рішення
-
ЗК03. Здатність до пошуку, критичного аналізу та обробки інформації з різних джерел
-
ЗК04. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях
-
ЗК05. Уміння спілкуватися, включаючи усну та письмову комунікацію англійською мовою, а також мовою рідної країни
-
ЗК06. Здатність дотримуватись етичних стандартів досліджень і професійної діяльності (академічна доброчесність, ризики для людей і довкілля тощо)
- СК01. Здатність використовувати закони, теорії та концепції хімії у поєднанні із відповідними математичними інструментами для опису природних явищ
- СК02. Володіння загальною методологією здійснення наукового дослідження, здатність формулювати нові гіпотези та наукові задачі в галузі хімії, обирати належні напрями та відповідні методи для їх розв’язання
- СК03. Здатність організовувати, планувати та реалізовувати хімічний експеримент, обчислювати та обробляти отримані дані
- СК04. Здатність здобувати нові знання в галузі хімії та інтегрувати їх із уже наявними
- СК05. Здатність інтерпретувати, об’єктивно оцінювати і презентувати та обговорювати результати свого дослідження у письмовій та усній формі українською та англійською мовами, глибоке розуміння іншомовних наукових текстів за напрямом досліджень
- СК06. Володіння практичними навичками, що передбачають розуміння ризиків та дозволяють безпечно працювати, виконуючи професійні обов’язки
- СК07. Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у сфері вищої освіти
- СК08. Здатність до планування, проєктування, виконання та управління науковими проектами та/або складання пропозицій щодо фінансування наукових досліджень, реєстрації прав інтелектуальної власності
- ПРН01. Глибоко розуміти основні факти, концепції, принципи і теорії хімічної науки, використовувати їх для розв’язання складних задач, проведення досліджень і при здійсненні викладацької діяльності
- ПРН02. Знати принципи, процедури, методологію та фізико-хімічні методи дослідження, що використовуються при аналізі та вивченні структури і властивостей хімічних об’єктів, встановлювати зв’язок між структурою та властивостями досліджуваних об’єктів
- ПРН03. Застосовувати отримані знання і розуміння для вирішення нових якісних та кількісних задач хімії
- ПРН04. Планувати, організовувати та здійснювати експериментальні дослідження з хімії з використанням сучасного обладнання, грамотно обробляти їх результати та робити обґрунтовані висновки
- ПРН05. Збирати, оцінювати та аналізувати дані, необхідні для розв’язання складних задач хімії, використовуючи відповідні методи та інструменти роботи з даними
- ПРН06. Розробляти та досліджувати концептуальні, математичні і комп’ютерні моделі хімічних процесів, ефективно використовувати їх для перевірки гіпотез, отримання нових знань та/або створення інноваційних продуктів
- ПРН07. Інтерпретувати експериментально отримані дані та співвідносити їх з відповідними теоріями в хімії
- ПРН08. Розробляти та реалізовувати наукові проєкти, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання, розв’язувати значущі наукові та технологічні проблеми, демонструвати самостійність і відповідальність при прийнятті рішень, в тому числі при здійсненні дослідницької діяльності
- ПРН09. Презентувати, оцінювати, обговорювати і захищати результати досліджень з проблем хімічної науки перед поінформованою аудиторією державною та англійською мовами, кваліфіковано відображати результати досліджень у наукових публікаціях у провідних наукових виданнях як на національному, так і міжнародному рівнях
- ПРН10. Оцінювати ризики, пов’язані з використанням хімічних речовин та лабораторних процедур, дотримуватись загальноприйнятих етичних норм і стандартів професійної етики
- ПРН11. Здійснювати планування і проведення навчальних занять
- ПРН12. Знати процедуру реєстрації прав інтелектуальної власності та оформлення охоронних документів
Код |
Компоненти освітньо-наукової програми |
Кількість кредитів |
Форма підсумкового контролю |
1 |
2 |
3 |
4 |
Дисципліни професійної та практичної підготовки |
|||
ОК–1 |
Іноземна мова професійного спрямування |
4,5 |
Залік, іспит |
ОК–2 |
Педагогіка вищої школи |
3 |
Залік |
ОК–3 |
Філософія науки |
5 |
Іспит |
ОК–4 |
Практикум викладача-дослідника |
3 |
Залік |
ОК–5 |
Методологія та організація наукових досліджень (включаючи модуль “Academic writing”) |
4,5 |
Іспит |
ОК–6 |
Філософські питання хімії |
3 |
Залік |
ОК–7 |
Методи наукових досліджень в хімії |
4 |
Іспит |
ОК–8 |
Нові речовини і матеріали |
3 |
Іспит |
Загальний обсяг обов’язкових компонент: |
30 |
||
Дисципліни за вибором здобувача вищої освіти |
|||
|
Дисципліна за вибором 1 |
5 |
Залік |
|
Дисципліна за вибором 2 |
5 |
Залік |
Загальний обсяг дисциплін за вибором здобувача вищої освіти |
10 |
||
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬО-НАУКОВОЇ ПРОГРАМИ |
40 |