КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

АСПІРАНТИ ФАКУЛЬТЕТУ

 

 

Кордиш Олексій Миколайович

Рік вступу: 2020

Спеціальність: 102 «Хімія»

 
Науковий керівник: Розанцев Георгій Михайлович, д-р хім. наук, професор

 

 

Бахалова Євгенія Анатоліївна

Рік вступу: 2018

Спеціальність: 102 «Хімія»

Тема дисертації: «Бензойні кислоти як протонодонорні нуклеофіли в реакції з 2-хлорметилоксираном в присутності основ»

 
Науковий керівник: Швед Олена Миколаївна, д-р хім. наук, професор

 

 

Дуванова Елла Сергіївна

Рік вступу: 2018

Спеціальність: 102 «Хімія» 

Тема дисертаційної роботи: «Поліоксовольфрамат-аніон металів в розчині з низькою кислотністю та в складі солей»

Науковий керівник: Розанцев Георгій Михайловичд-р хім. наукпрофесор

 

 

Гордєєва Ірина Олександрівна

Рік вступу: 2017

Спеціальність: 102 «Хімія»

Тема дисертаційної роботи: «Реактивність нітроксильних радикалів в реакціях відриву Н-атома від С-Н зв’язків бензилових спиртів»

Науковий керівник: Шендрик Олександр Миколайович, д-р хім. наук, професор

 

Зосенко Ольга Олександрівна

Рік вступу: 2015

Рік закінчення: 2018

Спеціальність: 02.00.04 «Фізична хімія»

Тема дисертаційної роботи: «Біокаталітичні системи лакказа-оксими для аеробної деградації синтетичних барвників»

Науковий керівник: Кущ Ольга Василівна, д-р хім. наук, ст. наук. співроб.

 

 

Марійчак Олександра Юріївна

Рік вступу: 2014

Рік закінчення: 2017

Спеціальність: 02.00.01 «Неорганічна хімія»

Тема дисертаційної роботи: «Солі лантанідів з поліоксовольфрамат-аніонами»

Науковий керівник: Радіо Сергій Вікторович, канд. хім. наук

 

 

Калінський Олександр Михайлович

Рік вступу: 2015

Рік закінчення: 2018

Спеціальність: 02.00.03 «Органічна хімія»

Тема дисертаційної роботи: «Аліфатичні карбонові кислоти в реакції ацидолізу хлорметилоксирану в присутності солей тетраалкіламонію»

Науковий керівник: Швед Олена Миколаївна, д-р хім. наук, професор

 

 

Ютілова Ксенія Сергіївна

Рік вступу: 2015

Рік закінчення: 2018

Спеціальність: 02.00.03 «Органічна хімія»

Тема дисертаційної роботи: «Солі тетраалкіламонію та третинні аміни як нуклеофільні каталізатори ацетолізу хлорметилоксирану»

Науковий керівник: Швед Олена Миколаївна, д-р хім. наук, професор

ОСВІТНЬО-НАУКОВА ПРОГРАМА

ХІМІЯ

CHEMISTRY

Мета програми

Підготовка професіоналів вищої кваліфікації, здатних розв’язувати комплексні дослідницькі проблеми в галузі хімії, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики та включає планування і здійснення наукового експерименту для успішного розв’язання поставлених задач, викладання хімічних дисциплін, представлення результатів наукових досліджень науковій спільноті шляхом написання наукових статей, підготовки та захисту дисертації.
 

Цілі навчання – підготовка фахівців, які опанували систему знань і набули компетентності та: 

– здатні до критичного аналізу, оцінки та узагальнення нових і комплексних ідей; 

– здатні спілкуватися з представниками наукової спільноти і суспільством у цілому про сфери їхнього досвіду; 

– зможуть сприяти як в академічному, так і в професійному контексті науково-технічному прогресу суспільства; 

– здатні розробити та застосувати методологію до вирішення нових проблем, визначивши стратегію та відповідний план дій.

 
Компетентності
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики

Загальні компетентності

  • ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу 

  • ЗК02. Здатність формувати системний науковий світогляд, генерувати нові ідеї (креативність), продукувати і приймати обґрунтовані рішення 

  • ЗК03. Здатність до пошуку, критичного аналізу та обробки інформації з різних джерел 

  • ЗК04. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях 

  • ЗК05. Уміння спілкуватися, включаючи усну та письмову комунікацію англійською мовою, а також мовою рідної країни 

  • ЗК06. Здатність дотримуватись етичних стандартів досліджень і професійної діяльності (академічна доброчесність, ризики для людей і довкілля тощо)

Спеціальні компетентності

  • СК01. Здатність використовувати закони, теорії та концепції хімії у поєднанні із відповідними математичними інструментами для опису природних явищ 
  • СК02. Володіння загальною методологією здійснення наукового дослідження, здатність формулювати нові гіпотези та наукові задачі в галузі хімії, обирати належні напрями та відповідні методи для їх розв’язання 
  • СК03. Здатність організовувати, планувати та реалізовувати хімічний експеримент, обчислювати та обробляти отримані дані 
  • СК04. Здатність здобувати нові знання в галузі хімії та інтегрувати їх із уже наявними 
  • СК05. Здатність інтерпретувати, об’єктивно оцінювати і презентувати та обговорювати результати свого дослідження у письмовій та усній формі українською та англійською мовами, глибоке розуміння іншомовних наукових текстів за напрямом досліджень 
  • СК06. Володіння практичними навичками, що передбачають розуміння ризиків та дозволяють безпечно працювати, виконуючи професійні обов’язки 
  • СК07. Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у сфері вищої освіти 
  • СК08. Здатність до планування, проєктування, виконання та управління науковими проектами та/або складання пропозицій щодо фінансування наукових досліджень, реєстрації прав інтелектуальної власності
 
Програмні результати навчання
  • ПРН01. Глибоко розуміти основні факти, концепції, принципи і теорії хімічної науки, використовувати їх для розв’язання складних задач, проведення досліджень і при здійсненні викладацької діяльності 
  • ПРН02. Знати принципи, процедури, методологію та фізико-хімічні методи дослідження, що використовуються при аналізі та вивченні структури і властивостей хімічних об’єктів, встановлювати зв’язок між структурою та властивостями досліджуваних об’єктів 
  • ПРН03. Застосовувати отримані знання і розуміння для вирішення нових якісних та кількісних задач хімії 
  • ПРН04. Планувати, організовувати та здійснювати експериментальні дослідження з хімії з використанням сучасного обладнання, грамотно обробляти їх результати та робити обґрунтовані висновки 
  • ПРН05. Збирати, оцінювати та аналізувати дані, необхідні для розв’язання складних задач хімії, використовуючи відповідні методи та інструменти роботи з даними 
  • ПРН06. Розробляти та досліджувати концептуальні, математичні і комп’ютерні моделі хімічних процесів, ефективно використовувати їх для перевірки гіпотез, отримання нових знань та/або створення інноваційних продуктів 
  • ПРН07. Інтерпретувати експериментально отримані дані та співвідносити їх з відповідними теоріями в хімії 
  • ПРН08. Розробляти та реалізовувати наукові проєкти, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання, розв’язувати значущі наукові та технологічні проблеми, демонструвати самостійність і відповідальність при прийнятті рішень, в тому числі при здійсненні дослідницької діяльності 
  • ПРН09. Презентувати, оцінювати, обговорювати і захищати результати досліджень з проблем хімічної науки перед поінформованою аудиторією державною та англійською мовами, кваліфіковано відображати результати досліджень у наукових публікаціях у провідних наукових виданнях як на національному, так і міжнародному рівнях 
  • ПРН10. Оцінювати ризики, пов’язані з використанням хімічних речовин та лабораторних процедур, дотримуватись загальноприйнятих етичних норм і стандартів професійної етики 
  • ПРН11. Здійснювати планування і проведення навчальних занять 
  • ПРН12. Знати процедуру реєстрації прав інтелектуальної власності та оформлення охоронних документів
 
Освітні компоненти
 

Код

Компоненти освітньо-наукової програми

Кількість кредитів

Форма підсумкового контролю

1

2

3

4

Дисципліни професійної та практичної підготовки

ОК1

Іноземна мова професійного спрямування

4,5

Залік, іспит

ОК2

Педагогіка вищої школи

3

Залік

ОК3

Філософія науки

5

Іспит

ОК4

Практикум викладача-дослідника

3

Залік

ОК5

Методологія та організація наукових досліджень (включаючи модуль “Academic writing”)

4,5

Іспит

ОК6

Філософські питання хімії

3

Залік

ОК7

Методи наукових досліджень в хімії

4

Іспит

ОК8

Нові речовини і матеріали

3

Іспит

Загальний обсяг обов’язкових компонент:

30

Дисципліни за вибором здобувача вищої освіти

 

Дисципліна за вибором 1

5

Залік

 

Дисципліна за вибором 2

5

Залік

Загальний обсяг дисциплін за вибором здобувача вищої освіти

10

ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬО-НАУКОВОЇ ПРОГРАМИ

40